piątek, 9 stycznia 2015

Pielęgnacja Tosia part 2

Gdy jadę do domu lub po prostu mam ochotę na zmianę to zamiast moich ulubionych kosmetyków do włosów z IR używam szampon Pantene Pro-V Aqua Light. Używam go z przerwami od około 3 lat i bardzo go lubię. 

Na początku szukałam czegoś lekkiego, co nie obciąży moich włosów. Nie zawiodłam się na zapewnieniach producenta, że lekka, odżywiająca formuła z mikrocząsteczkami wzmacniającymi pomaga wzmocnić cienkie włosy, nie obciążając ich.


 Włosy łatwo się rozczesują, nie są obciążone, nie kołtunią się tak jak po szamponie YR. Nie przetłuszcza ani nie wysusza dodatkowo włosów. Są gładkie, ładnie błyszczą, niesamowicie miękkie i długo pięknie pachną. Dodatkowo nawilża włosy. 

Szampon ma bardzo fajną konsystencję, jest jakby żelowa, dobrze się pieni i dobrze spłukuje. Jest niedrogi i wydajny. Można go dostać w każdej drogerii i często jest w promocji. 

Niestety nie ma zbyt dobrego składu. Fakt, nie posiada silikonów, ale za to zawiera SLeS i na domiar złego SLS, które mogą bardzo podrażnić i wysuszyć skórę głowy. Na szczęście moja skóra i włosy nie cierpią od nich ;)





Gdy jestem w domu, stosuję dodatkowo krem do włosów kręconych Gosh Curl It BabyDefining Cream. 

Unikalny krem do włosów stworzony, aby odżywić i dodać objętości kręconym włosom. Idealnie kontroluje elastyczność loczków. Zawiera borówkę czarną, cytrynę, pomarańcz oraz ekstrakt z trzciny cukrowej, połączone z białkiem pszenicy. Dodają one siły i objetości włosom, a betaina oraz masło shea odżywiają je i wygładzają. Ta unikalna i innowacyjna kombinacja składników pozwala dowolnie układać włosy.

Jest to odżywka mojej młodszej siostry. Niestety nie mam, tak ślicznych loczków jak ona i w moim przypadku nie da takiego efektu jak u niej. Po użyciu tego kremu moje włosy są miękkie, lśniące, wygładzone. Ma przepiękny zapach. Znacznie ułatwia rozczesywanie włosów. 

Ma gęstą, kremową konsystencję. Dzięki pompce jest wygodna w użyciu. 
Niestety jest dosyć droga i nie wszędzie można ją dostać.




Na Facebooku została założona grupa dla miłośniczek włosów, fryzur, paznokci, makijażu, pielęgnacji i ogólnie dbania o siebie. 

Serdecznie zapraszamy dziewczyny z Krakowa do zapisania się do Beauty Lab Kraków

Buziaki, MiT 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz