niedziela, 4 stycznia 2015

Pielęgnacja włosów Madzi part 1

Dalszy ciąg cyklu pielęgnacyjnego. Przedstawię dziś szampon i odżywkę do włosów, które używam od jakiegoś pół roku firmy Yves Rocher. 

Jako pierwszy szampon Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów. 
 Generalnie od jakiegoś czasu szukałam dobrego szamponu przeciw wypadaniu włosów i powiem, że ten się w miarę sprawdził. Stosowałam go jeszcze jakoś ponad rok temu właśnie w okresie jesiennym, gdy włosy najbardziej wypadaj i w miarę pomógł. Ostatnio jednak znalazłam inny szampon o podobnym działaniu, który daje trochę inny efekt, ale opisze go w innym poście. Skupmy się na razie na nim.


Opis producenta: Szampon przeciw wypadaniu włosów z wyciągiem z białego łubinu to kosmetyk pielęgnacyjny, który skutecznie oczyszcza włosy z tendencją do wypadania i wpływając na usprawnienie mikrokrążenia w skórze głowy, sprawia, ze włosy odzyskują swoją witalność, stają się mocniejsze i stopniowo odzyskują gęstość. Formuła kosmetyku opiera się na stymulujących mikrokrążenie właściwościach wyciągu z białego łubinu. Kosmetyk polecany jest do włosów w tendencja do wypadania. Produkt nie zawiera parabenów ani silikonów.
Działanie: oczyszcza włosy, poprawia mikrokrążenie i stopniowo ogranicza wypadanie włosów.

Producent oczywiście zapewnia, że produkt jest bez parabenów i silikonu, nie testowany na zwierzętach. Jeżeli chodzi o jego zapach, to pachnie on dość aptecznie, można powiedzieć naturalnie i mi ten zapach odpowiada. Poza tym włosy umyciu nim nie plączą się bardzo, w stosunku do innych szamponów jakie miałam i są dość miękkie. Jedyne co to mogę zarzucić to to, że mniej się kręcą, dlatego stosuje odżywkę do włosów kręconych, którą niżej opiszę. Jeżeli chodzi o wypadanie, to rzeczywiście trochę więcej włosów zostaje na głowie, a przede wszystkim wyrasta dużo nowych. Oczywiście jeszcze jedna z ważniejszych rzeczy - przetłuszczanie włosów. Nie zauważyłam żeby mi się jakoś bardziej tłuściły lub mniej, ale włosy po nim są nawilżone.
Jeżeli chodzi o cenę to nie jest zbyt drogi w stosunku do swojego działania.

Podsumowując:

Plusy:
  • ogranicza wypadanie włosów
  • stymuluje porost nowych włosów
  • ładny wygląd włosów 
  • łatwe rozczesanie
  • naturalny skład
Minusy:
  • prostuje włosy (plus dla prostych włosów)
  • mało się pieni (jednak świadczy to o jego naturalności)

Teraz trochę o: Odżywka do włosów kręconych z wyciągiem z Baobabu. 
Stosuję ją z tego względu, że moje włosy są dość specyficzne i czasami potrafi się zrobić z nich siano (szczególnie gdy myje włosy rano, a nie przed spaniem), a dzięki niej lepiej się układają. 

Opis producenta: Zastosowanie odżywki po umyciu włosów to drugi z trzech obowiązkowych etapów programu poskramiania loków. Podkreśl jeszcze bardziej kręcone włosy dzięki polisacharydom zawartym w wyciągu z liści baobabu o właściwościach utrwalających. Po zastosowaniu odżywki włosy nie sprawiają trudności przy rozczesywaniu oraz nie puszą się i nie elektryzują. Loki są mocne, sprężyste i pod kontrolą.
Działanie: nadaje lokom sprężystość, zapobiega puszeniu i elektryzowaniu się włosów, loki są łatwiejsze w układaniu.

Odżywka pachnie dość przyjemnie, lepiej niż szampon powyżej. Po jej zastosowaniu włosy mniej się puszą, ogólnie wyglądają lepiej. Z tego względu, że mam lekko kręcone włosy, a niekiedy falowane, to nie mam sprężystych loków (a jak już to w kilku miejscach :( ). Przede wszystkim po niej super się rozczesuje włosy i lepiej się układają, gdy wyschną. Jeszcze moja uwaga co do jej stosowania to lepiej nie nakładać jej dużo, bo wtedy za bardzo obciąża włosy (jest wydajna) i radze dobrze spłukać.
Jak na odżywkę to wydaję mi się, że cena również jest OK.

Podsumowując:

Plusy:
  • bardzo ułatwia rozczesywanie
  • poprawia wygląd kręconych włosów
  • wydajna
  • naturalny skład

Minusy:
  • jeżeli za dużo nałożę to prostuje włosy 





Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz