niedziela, 11 stycznia 2015

Pielęgnacja włosów Madzi part 3

Jako ostatni produkt do włosów chciałam przedstawić szampon firmy Joanna, który używam ostatnio na zmianę z wcześniej przedstawionym.

Rzepa, Szampon wzmacniający do włosów przetłuszczających się ze skłonnością do wypadania. Odkryłam go niedawno i jestem mile zaskoczona. Porównując go do wcześniejszego różni się swoim działaniem i ciężko mi powiedzieć, który bardziej polecam. Używam go zazwyczaj z odżywką.


Opis producenta: Nowoczesna formuła szamponu łagodnie myje i dokładnie, lecz delikatnie usuwa nadmiar łoju.  Zawiera czynniki, które skutecznie zmniejszają przetłuszczanie się włosów i skóry głowy: wyciąg z czarnej rzepy, procyjanidy z pestek winogron oraz kompleks trzech ziół: pokrzywę, łopian i chmiel. Składniki te działają również wzmacniająco i tonizująco, dzięki czemu włosy zyskują witalność, puszystość i naturalny połysk. Specjalnie dobrana kompozycja zapachowa gwarantuje miły zapach po zastosowaniu preparatu oraz zwiększa przyjemność stosowania.

Kupiłam go bardziej ze względu na wypadanie włosów. Z tego względu, że zaczęła się zima włosy mniej mi wypadają, jednak po jego stosowaniu wypada ich jeszcze mniej. Jeżeli chodzi o jego zmniejszenie przetłuszczania to nie zauważyłam jakiejś dużej zmiany, czyli włosy muszę myć tak samo jak po tamtym. Jednak co mi się w nim podoba - włosy po wymyciu nim są bardzo miękkie, lekkie i mają większą objętość. Do tego ma naturalne składniki.
Cena jest bardzo dobra w stosunku do wcześniejszych produktów, więc można spokojnie powiedzieć, że jest tani.


Podsumowując: 

Plusy:
  • miękkie i lekkie włosy
  • zwiększona objętość włosów
  • dobrze się pieni
  • zmniejsza wypadanie włosów
  • dobra cena
Minusy:
  • ciężko rozczesać po nim włosy
  • nie hamuje przetłuszczania się włosów, jak zapewniał producent




Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz